Reklamacje i zwroty

Przed przystąpieniem do procedury reklamacyjnej, zalecamy kontakt z nami. Być może problem jaki wystąpił z Twoim produktem nie jest poważny i uda nam się go rozwiązać w trakcie rozmowy telefonicznej bądź wymiany wiadomości e-mail. Również w przypadku zamiaru zwrotu towaru prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy w celu uzyskania adresu pod którym przyjmujemy zwroty. Dzięki temu będziesz miał pewność, że odsyłasz towar pod właściwy adres.

UWAGA! Wszelkie reklamacje oraz zwroty przyjmowane są tylko za okazaniem dowodu zakupu (paragon lub faktura).

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. 'O ochronie niektórych praw konsumentów', zamawiający ma prawo w ciągu 10 dni od daty dostarczenia przesyłki, zrezygnować z towaru bez podania przyczyny składając sprzedawcy pisemne oświadczenie.
  • Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością i dowodem zakupu, a sam towar będzie nieuszkodzony, oraz nie będzie nosił jakichkolwiek śladów użytkowania.
  • Zwracany towar należy odesłać na adres :Mother Nature Sp. z o.o. ul. Orzechowa 11, 80-175 Gdańsk POLAND
  • Zamawiający otrzyma zwrot wartości towarów na wskazany rachunek bankowy.
  • Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
  • Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych za pobraniem.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl