Regulamin

WARUNKI OGÓLNE

Sklep KaffeLopez.pl prowadzony jest przez firmę Mather Nature sp. Z o.o. z siedzibą w Gdańsku ul. Orzechowa 11 o numerze NIP 586-19-68-585 ; KRS 0000276504

Ceny produktów oferowanych w Sklepie są cenami brutto i podane są w złotych polskich – PLN. Ceny nie obejmują kosztów przesyłki. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili przyjęcia zamówienia do realizacji.

W sklepie KaffeLopez.pl  obowiązują ceny produktów wskazane na stronach internetowych sklepu z uwzględnieniem aktualnych promocji ogólnych i indywidualnych.

Miejscem realizacji dostaw Towarów, nabywanych za pośrednictwem Sklepu KaffeLopez.pl, jest wyłącznie terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

  1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem strony KaffeLopez.pl
  2. Zamówienia można składać tylko za pośrednictwem strony KaffeLopez.pl wypełniając formularz, uprzednio się rejestrując lub bez rejestracji, przez cały czas 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.
  3. Podczas składania zamówienia należy podać prawidłowe dane zawierające: imię i nazwisko adresata paczki, nazwę firmy jeśli wymagana, adres wysyłkowy, numer telefonu oraz adres e-mail zamawiającego. Podając dane osobowe, Zamawiający potwierdza ich prawidłowość i prawdziwość.
  4. Gdy zamówienie zostanie złożone, nasz sklep potwierdza je e-mailowo na podany przy składaniu zamówienia adres e-mail Zamawiającego.
  5. Nie otrzymanie e-maila potwierdzającego zamówienie w kilka minut po jego złożeniu, może oznaczać, że e-mail Zamawiającego został podany nieprawidłowo lub zaistniały problemy techniczne. W takim przypadku Zamawiający proszony jest do kontaktu z obsługą sklepu mailem pod adresem kaffelopez@gmail.com.
  6. Złożenie zamówienia przez Zamawiającego nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Zamawiający wypełniając formularz i klikając na przycisk "Potwierdzam zakup" składa ofertę kupna. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi po wysłaniu do Zamawiającego e-maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia do realizacji.
  7. W przypadku wszelkich niejasności Sklep może dodatkowo potwierdzić zamówienie kontaktując się z Zamawiającym drogą elektroniczną lub telefoniczną
  8. Zamawiający może wprowadzić zmiany w złożonym zamówieniu lub je wycofać w całości do momentu jego wysłania. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt z obsługą sklepu internetowego - mailem pod adresem kaffelopez@gmail.com.

REALIZACJA ZMÓWIENIA

  1. Zamówienia na towary będące aktualnie w stanach magazynowych Sprzedającego są realizowane w czasie podanym w opisie każdego z produktów w rubryce „Wysyłka” (w przypadku zamówienia co najmniej dwóch towarów z różnymi czasami realizacji, pod uwagę brany jest najdłuższy czas realizacji zamówienia). Czas realizacji zamówienia podany jest w „dniach roboczych” (tj. od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 16.00) i liczy się od daty (z zastrzeżeniem pkt. od 2. do 7. powyżej):
  • wpłynięcia pełnej kwoty na konto bankowe Sprzedającego - w przypadku płatności przelewem,
  • potwierdzenia złożonego zamówienia - w przypadku płatności gotówką.
  • potwierdzenia złożonego zamówienia - w przypadku płatności przy odbiorze (gotówka).
  1. Zamówienia, które wpłyną w dni robocze po godzinie 14.00 oraz w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy będą traktowane jako otrzymane w następnym dniu roboczym.
  2. Czas realizacji zamówienia będzie ustalany indywidualnie przez Sprzedającego w uzgodnieniu z Zamawiającym:
  • w przypadku zamówień niestandardowych, tj. zindywidualizowanych przez Klienta,
  • w przypadku braku towaru w stanach magazynowych Sprzedającego (o czym Sprzedający niezwłocznie powiadomi Zamawiającego),
  • z przyczyn niezależnych od Sprzedającego.
  1. W przypadku niemożności zaakceptowania zamówienia o właściwościach określonych przez Zamawiającego, z powodu choćby przejściowej niemożności, Sprzedający skontaktuje się z Zamawiającym w celu ustalenia szczegółów dotyczących realizacji otrzymanego zamówienia.
  2. W przypadkach określonych w pkt. 4 powyżej, Sprzedający może zaproponować częściową realizację zamówienia oraz anulować zamówienie na niezrealizowaną partię towaru bądź też zaproponować towar o tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą lub zbliżoną cenę.
  3. Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 z późniejszymi zamianami) oraz w Ustawie z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami).

PŁATNOŚĆ

  1. W naszym sklepie możliwe są następujące formy płatności
  • Przelew (przedpłata) na konto nr : 74124035361111001015854132
  • Zapłata gotówką w siedzibie Sprzedającego (ul. Niska 6, 81-646 Gdynia) lub w innym miejscu ustalonym wspólnie przez Sprzedającego oraz Zamawiającego (dotyczy płatności na terenie trójmiasta).
  • Płatność przy odbiorze (gotówka). Oznacza to, że za paczkę zapłacisz dopiero w momencie jej otrzymania przez kuriera. W przypadku wysyłki za pobraniem całkowity koszt zamówienia składa się z wartości zamówionych produktów, oraz kosztu transportu.

 

Dane do przelewu:

Mother Nature Sp. z o.o.

ul. Orzechowa 11,

80-175 Gdańsk

POLAND

Numer konta: 74124035361111001015854132

DOSTAWA TOWAROW

  1. Nasz sklep realizuje dostawę towaru w taki sposób jaki wybierze zamawiający podczas procesu składania zamówienia w sklepie.
  2. Zakupione towary są dostarczane pod adresem wskazanym w zamówieniu.
  3. Czas trwania realizacji dostawy wynosi do 5 dni roboczych i zależy on od czasu potrzebnego na skompletowanie i spakowanie zamówionego towaru. W przypadku gdyby ten czas z różnych względów miał być dłuższy, zawsze informujemy o tym w opisie danego produktu.
  4. Do wyżej opisanego czasu potrzebnego na skompletowanie i spakowanie towaru, należy doliczyć czas transportu, który zależy od wybranego przez zamawiającego sposobu dostawy.
  5. Koszty dostawy są zależne od formy płatności oraz wielkości zamówienia. Wyświetlane są w momencie składania zamówienia a także dostępne w zakładce koszt wysyłki. Koszt przesyłki ponosi kupujący. 

ZWROT TOWARÓW

Przed przystąpieniem do procedury reklamacyjnej, zalecamy kontakt z nami. Być może problem jaki wystąpił z Twoim produktem nie jest poważny i uda nam się go rozwiązać w trakcie rozmowy telefonicznej bądź wymiany wiadomości e-mail. Również w przypadku zamiaru zwrotu towaru prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy w celu uzyskania adresu pod którym przyjmujemy zwroty. Dzięki temu będziesz miał pewność, że odsyłasz towar pod właściwy adres.

UWAGA! Wszelkie reklamacje oraz zwroty przyjmowane są tylko za okazaniem dowodu zakupu (paragon lub faktura).

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. 'O ochronie niektórych praw konsumentów', zamawiający ma prawo w ciągu 10 dni od daty dostarczenia przesyłki, zrezygnować z towaru bez podania przyczyny składając sprzedawcy pisemne oświadczenie.
  • Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością i dowodem zakupu, a sam towar będzie nieuszkodzony, oraz nie będzie nosił jakichkolwiek śladów użytkowania.
  • Zwracany towar należy odesłać na adres : Mother Nature Sp. z o.o. ul. Orzechowa 11 , 80-175 Gdańsk POLAND
  • Zamawiający otrzyma zwrot wartości towarów na wskazany rachunek bankowy.
  • Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
  • Nie przyjmujemy przesyłek zwrotnych za pobraniem.

REKLAMACJA TOWARU

 

  1. W każdym przypadku reklamacji prosimy o kontakt z obsługą sklepu KaffeLopez.pl
  2. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy, lub skierowania reklamacji do obsługi sklepu klient powinien odesłać wadliwy produkt na adres sklepu: Mother Nature Sp. z o.o. ul. Orzechowa 11, 80-175 Gdańsk POLAND
  3. Do odsyłanego towaru należy dołączyć informację o przyczynie reklamacji oraz dowód zakupu.
  4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.
  5. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, sklep KaffeLopez.pl zwróci zapłaconą kwotę lub wymieni towar (według życzenia Zamawiającego).

GWARANCJA

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty dostępne w naszym sklepie były zawsze najwyższej jakości oraz wolne od wad.

UWAGA! Wszelkie reklamacje oraz zwroty przyjmowane są tylko za okazaniem dowodu zakupu (paragon lub faktura).

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości jesteśmy do Państwa dyspozycji.

E-mail sklepu - kaffelopez@gmail.com

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Wszystkie dane osobowe które klient składa w czasie procesu rejestracji i składania zamówienia w naszym sklepie są gromadzone wyłącznie na potrzeby sklepu internetowego KaffeLopez.pl i podlegają ochronie zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. 133/97 poz.883).
  2. Jednocześnie każdy korzystający z usług sklepu internetowego KaffeLopez.pl klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez naszą firmę swoich danych osobowych, przy czym ma prawo wglądu do nich, dokonywania w nich korekt oraz żądania usunięcia ich z bazy.

KOŃCOWE POSTANOWIENIA REGULAMINU

  1. Właściciel sklepu internetowego  KaffeLopez.pl  zastrzega sobie prawo do wprowadzania i wycofywania ze swej oferty produktów, zmian w ich cenach, wprowadzania i wycofywania akcji promocyjnych i wyprzedaży lub wprowadzania w nich zmian, wprowadzania do oferty nowych produktów oraz dokonywania zmian w cenach przesyłek bez uprzedniego uprzedzania o tym fakcie użytkowników. Wszystkie opisywane zastrzeżenia nie będą dotyczyć użytkowników którzy już złożyli zamówienia, a ich realizacja jest w trakcie trwania. Tych wszystkich użytkowników, jak również użytkowników którzy zawarli umowy przed wejściem zmian, zmiany te nie dotyczą.
  2. Korzystanie z sklepu internetowego KaffeLopez.pl jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu
  3. Zdjęcia publikowane na stronach Sklepu są własnością właściciela Sklepu lub innych stron i zostały użyte za ich przyzwoleniem.
  4. Nazwy firm, producentów i znaki towarowe, zostały wykorzystane na stronach Sklepu w celach informacyjnych i stanowią własność ich prawnych właścicieli.
  5. Właścicielowi Sklepu przysługuje prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Zmiany obowiązują od momentu ich opublikowania na stronie internetowej Sklepu.
  6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują aktualne przepisy Kodeksu Cywilnego.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl